Pieniedzy Fire In The Head

Pieniedzy pozaru w glowe! szamanów i mistyków ceny finansowe i zombie i bogów i duchy, radujcie sie! Zbawiciel jest tutaj! Ja oczyszcze was. Ja zaprowadze cie z niewoli na pola chwaly, gdzie zlote monety unosic sie w purpurowe niebo. Przyjdz do mnie, mój ludu. Pozwól mi zmyc swoje grzechy. Radosc pieniedzy bedzie zyc w sercach, którzy przechodza na druga strone duchowa losy uprawiane w ich ciele! Radosc pieniedzy spalania. O Jezu, gdzie jestes teraz? O Buddy, gdzie teraz jestes? Który mozna zapi
Oto nowy prorok, który pojawia sie przed Panstwu garsc dolarów! Jestem tutaj, aby podniesc cie. Chce ocierac lzy. Pieniedzy pozaru w glowe! Nie wiesz, ze to prawda? Czy kiedykolwiek bylo wiekszej prawdy? I objawil to! I mieszkal w jaskini od wielu lat, patrzylem na gwiazdy, spiewalem pod ksiezyc, patrzylem wewnatrz siebie. Co ja widze? Widzialem rzeka pieniedzy plynie z góry w gotówce, widzialem taniec szamanów, widzialem bankowców oberwanie ubrania i przebiegajacej przez City of London - ich dusze w ogniu! Ich umysly palily! Jak ja, mieli wizje. Mieli moc. Widzieli bogactwa krysztal slonca diament unoszace sie na wietrze.

Wrócilem do miasta z nowa rozwiazac. Bedzie to rewolucja! Chcialbym zmienic wszystko! Chce oddychac nowa wizje i dzielic sie nia ze wszystkimi. I glosil, spiewalem, tanczylem, spiewalem. Ceny jest ogniem w glowie! Gdy bedzie sie uczyc? Kiedy bedziesz zyl to co drugi zyjesz?

No comments:

Post a Comment