Jak mam zapisane ponad £ 3000 Ten rok prosto i latwo

Poniewaz mam, ale moje zycie na wlasciwe tory od dlugu Bylem czerpania korzysci z mojego doswiadczenia. Nie znaczy, ze bedzie w dlugi dobrze sie stalo, ale poniewaz byly "czyste" z zadluzenia, kroki bralem w celu zmniejszenia moje wydatki to pomoglo mi dostac oszczednosci w banku, o wiele lepszy kredyt gosci i dal mi duzo wiecej pewnosci o pieniadzach i mojej przyszlosci.

Widzisz, kiedy bylem w dlugu bylem zbyt lekkomyslny z moimi pieniedzmi. Nie widzialem wiekszych zdjecie i sobie sprawe, ja
Kiedy w koncu mial zmierzyc sie moje demony i poniesc konsekwencje moich dzialan zdalem sobie sprawe, ze z kilku prostych poprawek tu i tam moglem zrobic co miesiac pieniadze, które Wam tak dalej i splacic swoje dlugi wiec znacznie szybciej. Poniewaz zostaly dlugu wolne uzylem tego samego podejscia do poprawy mojego zycia finansowo i ogólnie.

O to co zrobic, aby zaoszczedzic ponad £ 3000 kazdego roku:

Po pierwsze, zatrzymalem sie przy metrem i autobusem z kazdego dnia i ruszyl do 2 mil do biura, na pewno ten trwa okolo 35 minut, ale to bardzo mily spacer przez niektóre parki i ostatnich kilka jezior, Dostaje sie instalatora za darmo i najlepsze jest zapisac sobie £ 960 roku w publicznej oplaty za bilet transportu.

Ja tez zamienilem mój telefon komórkowy, który byl na kontrakcie na pay as you go, a nie placic 10 zl miesiecznie, a nie o 50 zl. I dostac 10 zl polaczen w sim i 300 wiadomosci tekstowych, który jest wiecej niz duzo i oszczedzenie mi £ 480 za rok.

I przestalo chodzic na silownie i pocwiczyc w domu i biegac na ulicach. Oszczedza to mnie 600 funtów oplat silownia. Zabawne jest to, kiedy mialem czlonkostwa silowni I rzadko poszedl ale teraz im pracy w domu zrobic to o wiele bardziej regularnie.

I caly czas wymiany mojej karty kredytowej przez zero kart procent i zaoszczedzic okolo 300 funtów odsetek. Na koniec specjalna oferta Wlasnie przeniesienie salda na nowy zero kart kredytowych procent i zaczac od nowa.

Najbardziej imponujace oszczednosci bylo to, ze zamiast codziennej kawy w lokalnej kawiarni i wykupic obiady codziennie teraz zrobic kawe w pracy i wziac kanapki do pracy i zapisac sie na 5 zl za dzien. Daje to powyzej £ 1200 rocznie.

oszczednosci Simple, które nie zmienily sie od czasu, kiedy byl zadluzony, ale sposób, który mnie z dlugu cholernie duzo szybciej i sa teraz zwiekszenia swoich oszczednosci w podwójnej quick time.

Mam nadzieje, ze pomoze.

Tony Perrin

No comments:

Post a Comment