OK, wiec w skrócie istnieja 4 glówne typy metod promocji dostepne:
o organiczne Szukaj
o PPC w sieci wyszukiwania
o PPC / CPM w sieci
O CPV
Kazda z tych metod róznia sie skutecznosc zaleznie od niszowych, konkurencja juz na rynku, kosztów reklamy itp. a ponizej znajduje sie krótki opis kazdej metody z odpow
Ekologicznej Szukaj
Powinienes wszystkich zna tej metody, generowanie strony, to magiczne SEO, backlinking, marketingu spolecznego, marketingu, itp., dostac w rankingu SERPs i ruchu pojazdów mechanicznych z pozycji w wyszukiwarkach i zwrotne z innych witryn.
Plusy
Jego nie kosztuje!
Przeciw
Czas o intensywnej do tworzenia tresci.
O niszowych slów kluczowych badan i zajmuje duzo czasu.
O czasu i pracy, aby wstecznych / artykuly itp.
o Czas na rankingu.
PPC w sieci wyszukiwania
Jest to stare, dobre reklamy AdWords, aby uzyskac wymienione w wynikach wyszukiwania na slowa kluczowe, które licytowac.
Plusy
o Mozliwosc badania rynku bardzo szybko.
O wiele dostepnych narzedzi, aby uzyskac dobre dane konkurencji.
Przeciw
o kosztuje pieniadze!
o koniecznosc monitorowania kampanii starannie i podkrecic ogloszen dla optymalnych rezultatów.
o Potrzebujesz strony docelowej z dobrej jakosci gosci na zmniejszenie CPC.
PPC / CPM sieci stron z trescia
To reklamy na okreslone witryny (bloki AdSense) w sieci.
Plusy
o Mozliwosc badania rynku dosc szybko (zajmuje troche czasu, aby miejsca docelowe).
o Czy za pomoca badan rynku PPC znalezienie optymalnego miejsca, to po znalezieniu miejsca, które przekladaja sie równiez mozna przelaczyc sie na CPM w celu dalszego zmniejszenia CPC.
O wiele dostepnych narzedzi, aby uzyskac dobre dane konkurencji.
o dobrych narzedzi do znalezienia miejsca dla praktyki, jak Content Bully.
o stronie docelowej nie podlega Jakosci.
o Czy link bezposrednio do zaoferowania CPA i nie ma strony docelowej w ogóle.
Przeciw
o kosztuje pieniadze!
o koniecznosc monitorowania kampanii uwaznie i podkrecic ogloszen dla optymalnych rezultatów.
CPV
Ta metoda jest o reklamy na widok, jak model CPM. Jednak w przeciwienstwie reklam na Googles sieci jestes reklamy na róznych sieci, które pozwalaja na wieksza swobode pogladów w tym reklam pop-up, pop-under, bannery, pulpit wpisów, interstatials, reklamy wyszukiwania i reklam w tle.
Plusy
o isnt strony docelowej z zastrzezeniem Jakosci.
o Czy link bezposrednio do zaoferowania CPA i nie na strone docelowa w ogóle.
o Mozna pokazac pelny reklamy na stronach, a nie ograniczone reklamy tekstowe sieci reklamy w wyszukiwarkach nalozyc.
o niewielki lub zaden konkurencji na dlugi ogon slów kluczowych.
o ogólnej CPC na ogól nizsze niz na reklame w wyszukiwarkach sieci.
Przeciw
o Wiekszosc sieci oferuje tylko CPM, wiec cant do wstepnego badania za pomoca PPC.
o wczesniej negatywne konotacje z nim zwiazane, takie jak spyware i reklam pop-up itp.
o nie tak wysokie stawki dostawy lub dotrzec do sieci wyszukiwania, wiec potencjalnie mniej wrazen i mniejszy ruch.
o kampanii arent jak latwe w konfiguracji jak AdWords i do youve korzystala z uslug kilka razy trzeba sie troche przyzwyczaic, jak procesy i interfejsy moga byc zlozone.
Wiec masz to, krótki przeglad modeli promocji dostepne. W rzeczywistosci najprawdopodobniej nie trzymac sie jednego modelu i czesto zycie w róznym stopniu kazdy model w kazdym niszowych i produktów sprzedazy Im. Nalezy takze wziac pod uwage nisze i youre oferta kierowania, poniewaz jeden z modeli moga nie dzialac w ogóle.
Przede wszystkim sprawdzac i sledzic, gromadzic dane, analizowac je, zrobic test i wtedy szczypie utwór troche wiecej.
No comments:
Post a Comment