Rodzaje CPA Marketing

Duza czesc CPA, koszt nabycia plan powinien byc jak i gdzie beda promowac swoje oferty, produktów i uslug. Nie doglebnego artykulu, ale przeglad dostepnych metod ciebie.

OK, wiec w skrócie istnieja 4 glówne typy metod promocji dostepne:

o organiczne Szukaj

o PPC w sieci wyszukiwania

o PPC / CPM w sieci

O CPV

Kazda z tych metod róznia sie skutecznosc zaleznie od niszowych, konkurencja juz na rynku, kosztów reklamy itp. a ponizej znajduje sie krótki opis kazdej metody z odpow
Ekologicznej Szukaj

Powinienes wszystkich zna tej metody, generowanie strony, to magiczne SEO, backlinking, marketingu spolecznego, marketingu, itp., dostac w rankingu SERPs i ruchu pojazdów mechanicznych z pozycji w wyszukiwarkach i zwrotne z innych witryn.

Plusy

Jego nie kosztuje!

Przeciw

Czas o intensywnej do tworzenia tresci.

O niszowych slów kluczowych badan i zajmuje duzo czasu.

O czasu i pracy, aby wstecznych / artykuly itp.

o Czas na rankingu.

PPC w sieci wyszukiwania

Jest to stare, dobre reklamy AdWords, aby uzyskac wymienione w wynikach wyszukiwania na slowa kluczowe, które licytowac.

Plusy

o Mozliwosc badania rynku bardzo szybko.

O wiele dostepnych narzedzi, aby uzyskac dobre dane konkurencji.

Przeciw

o kosztuje pieniadze!

o koniecznosc monitorowania kampanii starannie i podkrecic ogloszen dla optymalnych rezultatów.

o Potrzebujesz strony docelowej z dobrej jakosci gosci na zmniejszenie CPC.

PPC / CPM sieci stron z trescia

To reklamy na okreslone witryny (bloki AdSense) w sieci.

Plusy

o Mozliwosc badania rynku dosc szybko (zajmuje troche czasu, aby miejsca docelowe).

o Czy za pomoca badan rynku PPC znalezienie optymalnego miejsca, to po znalezieniu miejsca, które przekladaja sie równiez mozna przelaczyc sie na CPM w celu dalszego zmniejszenia CPC.

O wiele dostepnych narzedzi, aby uzyskac dobre dane konkurencji.

o dobrych narzedzi do znalezienia miejsca dla praktyki, jak Content Bully.

o stronie docelowej nie podlega Jakosci.

o Czy link bezposrednio do zaoferowania CPA i nie ma strony docelowej w ogóle.

Przeciw

o kosztuje pieniadze!

o koniecznosc monitorowania kampanii uwaznie i podkrecic ogloszen dla optymalnych rezultatów.

CPV

Ta metoda jest o reklamy na widok, jak model CPM. Jednak w przeciwienstwie reklam na Googles sieci jestes reklamy na róznych sieci, które pozwalaja na wieksza swobode pogladów w tym reklam pop-up, pop-under, bannery, pulpit wpisów, interstatials, reklamy wyszukiwania i reklam w tle.

Plusy

o isnt strony docelowej z zastrzezeniem Jakosci.

o Czy link bezposrednio do zaoferowania CPA i nie na strone docelowa w ogóle.

o Mozna pokazac pelny reklamy na stronach, a nie ograniczone reklamy tekstowe sieci reklamy w wyszukiwarkach nalozyc.

o niewielki lub zaden konkurencji na dlugi ogon slów kluczowych.

o ogólnej CPC na ogól nizsze niz na reklame w wyszukiwarkach sieci.

Przeciw

o Wiekszosc sieci oferuje tylko CPM, wiec cant do wstepnego badania za pomoca PPC.

o wczesniej negatywne konotacje z nim zwiazane, takie jak spyware i reklam pop-up itp.

o nie tak wysokie stawki dostawy lub dotrzec do sieci wyszukiwania, wiec potencjalnie mniej wrazen i mniejszy ruch.

o kampanii arent jak latwe w konfiguracji jak AdWords i do youve korzystala z uslug kilka razy trzeba sie troche przyzwyczaic, jak procesy i interfejsy moga byc zlozone.

Wiec masz to, krótki przeglad modeli promocji dostepne. W rzeczywistosci najprawdopodobniej nie trzymac sie jednego modelu i czesto zycie w róznym stopniu kazdy model w kazdym niszowych i produktów sprzedazy Im. Nalezy takze wziac pod uwage nisze i youre oferta kierowania, poniewaz jeden z modeli moga nie dzialac w ogóle.

Przede wszystkim sprawdzac i sledzic, gromadzic dane, analizowac je, zrobic test i wtedy szczypie utwór troche wiecej.

No comments:

Post a Comment